I Hate that i love you

Looking at you makes it harder
But I know that you'll find another
That doesn't always make you wanna cry
It started with the perfect kiss then
We could feel the poison set in
"Perfect" couldn't keep this love alive
You know that I love you so
I love you enough to let you go

Ibland vet jag inte vad jag vill göra
Det tar emot att älska dig så mycket som jag gör
Det tar emot att veta att du vill försöka igen
allt hade varit så mycket lättare om du hade hatat mig
och inte velat försöka igen
.
Jag vet inte vart jag ska få luft
Gråter hela tiden.
Du var en klaraste stjärnan på min stjärnhimmel
Glöm Aldrig bort att jag älskar dig Patric




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0