Shulu

Hellu sexy ;)
Är hemma i norge igen, fan vad kul vi hade i sverige,
lärde känna så mycket nytt folk, och jag saknar dom,
tyvärr så vart Luleå för mycket Drama för mig..
men det är tyvärr inget jag behöver skriva ut i bloggen,
hemresan, var tyst å dyster typ, men vi tog oss hem,
kom hem kl 4 i morse, så jag droppa av Niclas vid hans
hus och jag fortsatte hem till mig, har legat och vridit mig hela
natten med tanke på vad som hände i luleå, förbannat, varför ? ,
allting som gick så bra, men men, shit happens,
vissa människor är bättre än andra, jag saknar dom bra människorna
och niclas, förlåt. .. . . .. . ? , gjort är gjort å jag ångrar det med hela
mitt hjärta, varför inte tro på mig istället å lyssna på vad jag har och säga
innan du bara låser ut mig från ditt inre. ? ( nej jag har inte varit otrogen )


Förlåt miljontals gånger, jag Gillar dig Verkligen
du är ju en del av mig., minns du ?

aja whatever, vill han inte fortsätta för
ett sne steg så , aja , tjing ska försöka
få tag på benna , måste prata med henne :(

Aja xoxo AnnaLää :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0