I <3 Sverige

Hej alla super snygga människor som mig =)
Är hemma i Luleå nu och har typ nyss stigit upp,
skönt, Älsklingen är i köket och pratar med mamma,
haha min mamma älskar verkligen honom, och jag blir super duper glad,
Igår var jag på stan och shoppa, shoppa shoppa, fick med mig så sjukt mycket
saker, ni förstår inte handla för 3000 kr, idag ska vi till piteå,
vi ska äta på sunes, sjukt gott, sen ska vi även gå runt och kolla i affärer,

En sak ni inte förstår, är att jag är sjukt lycklig
sjukt snygg och tack vare älskling har mitt självförtroende
gått upp till 100, han gillar min kropp och det gör jag också,

men vet ni vad ? ;) nu ska jag och Älskling duscha, sen
kör JAG inte han till Piteå, hahaha :D Kysssss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs om Dessies senaste lögn http://wesee.blogg.se/2009/september/dessie-logn.html

2009-09-03 @ 13:52:02
Postat av: Anonym

du va ju inte snygg någonstans...

2009-09-03 @ 14:10:00
Postat av: alex

hahahaha! Du är ju inte så snygg? Stackare

2009-09-03 @ 18:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0