HEMMA FRÅN PITEÅ

Skön dag vi har haft, varit i piteå och kollat runt, varit på gina
och köpt en massa underkläder, me love underkläder,
sen har vi varit och Waynes och fikat, och sen gick vi
till badhusparken och bara satt och titta en stund,
sen gick vi på stan igen, och sen sunes, sen
ville vi hem, det var några cp:n som glodde på mig
å bussvissla på stan, ohboy, i know they love me,
men jag trodde inte dom skulle låta så där ;) ,


var även på En kiosk där dom hade Western Union,
pappa hade skickat lite pengar med det där skiten
så vi gick dit och tog ut dom, visserligen inte mycket,
men han är norsk så han är ju inte snål,


Aja nu ska jag duscha, Puss !

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

HEJ ! HOS NIG HAR DU CHANSEN ATT VINNA EN SKIT SNYGG TRENCHCOAT TILL ETT VÄRDE AV 659KR

http://izzah.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor.html



ser att du har varit i piteå idag :P å jag som bor i piteå :P

2009-09-03 @ 21:44:54
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0