Helluu babes ;:*

Sitter hemma hos mamma och har just klätt mig och sminkat mig,
ikväll vankas det fest, hos några här i luleå känner dom dock inte så bra
men vi träffade dom igår, och dom verkar vara några schysta typer,
ikväll ska jag ha på mig en svartvit klänning jag beställde från Nelly.com
för ett tag sen, underbart sexigt alltså, har varit på bolaget idag
och köpt med mig en massa Brezeer, vilket är så jävla gott,


näe tänkte bara önska er en trevlig Fredags kväll
och bor du i luleå å läser detta, vi ses ute ikväll right ;) ?


Ps :
Niclas, du är den bästa som finns,
finner ingen annan som kan förgylla min vardag så som du,
världens bästa pojkvän, I <3 U ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0