Ta på mig !

Oj oj, känner att jag är skitans dålig på det här med blogg
skulle haft larm på telen som säger " BLOGG DAGS"
haha, men hoppas ni 0 st som läser inte har saknat mig
eller klart ni har, hottie skriver ju nu ! :)

jag läser ganska många bloggar
speciell Foki's blogg hur söt tjej som helst ?
tänk hennes röst, amagaad hur söt som helst ju :)

jag har suttit å räknat lite på dagar och sånt

2 veckor till 1a Advent typ ?
1 månad till JULAFTON/ SVERIGE
3 månader tills jag blir 21 -.-


jag är sjuk har tagit insulin och pappa väckte
mig för några timmar sen eller kanske nån timma sen
och sa " AnnaLee stå nå opp å spise "
jag har lite feber så farsgubben komme med en macka
eftersom jag inte ätit på 2 dagar ( dont ask me why )
och nej jag bantar inte jag ÄLSKAR MAT ! ska bli fet
saken är den att det är VIKTIGT att äta mycket när
man tränar, men jag har väll kännt mig seg eftersom
jag nu är sjuk och jag brukar tappa matlusten då
men tur att jag har en underbar pappa som är insatt i allt jag gör
Eg Elsker deg

Saknar för övrigt min bror Chris-Andreas <3

ses till jul Mammi och Chris ! <3


minnen <3
söt är jag va ;) ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0