SHUUUUUUU!

Heija ! :)

Äntligen finally home from Thailand,
eller kanske inte Finally utan jag är hemma !
suger som bara den, har haft det mycket underbart
i thailand och jag önskar att det fortfarande var så ! :O
haha, har tappat min kamera , min mobil och all skit , allt är borta
så det var det enda som SÖG på hela resan, så mina
bilder och sånt kommer inte komma :( , fuck fuck fuck fuck !
men min polare har lite bilder så jag väntar på att hon
ska skicka dom, nog för att vi komme hem i onsdags,
men jag har varit hemma hos henne i sverige, å hälsat
på hennes dotter tiff, och hennes kille Jonas ! :)

världens sötaste dotter har hon, juste har ingen mobil
men det ska fixas, så kom hem till mig på måndag
Så ska ni få mitt nya numer

Venner jeg har mistet min mobil så kom hjem til meg på mandag, så du får det nye nummeret


xoxoxoxoxoxooxoxoxoxo Anna-Lee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0