Praktikanter

Hade jag vetat själv hur jobbiga dom här
prakikanterna var skulle jag inte ta in dom !
men dom verkade söta och dom sa att dom
var duktiga och det var därför dom sökte här
och att dom var bra på att jobba tillsammans

Men ja det har bara gått några timmar
av deras 2 veckors praktik får se om dom
håller måttet för ett MVG vilket jag inte tror

Det jobbar bara killar i köket och dom flesta
ser jävligt bra ut, tjejerna står vid Luckan och
skrattar högljutt när dom ska vara ute
och duka i restaurangen, vilket jag blir tokig
på och när dom går i gången till restaurangen tar dom
fram en spegel och kollar till sminket..

jag ska gå igenom med dom lite senare idag
att man inte får ha mycket smink och inte heller lukta så mkt
parafym, dom går Restaurang linjen klass 3
men har ännu inte fattat hur man ska göra !?
kanske ska ta och ringa deras lärare , eller något !

Ska springa iväg och se hur det går för tjejerna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0