Graven

Hellu Bitches !

Kom just hem efter att ha varit ute i 2 timmar,
har suttit vid mormors grav, fast iofs tar det
20 minuter att gå dit så jag tog hunden i kopplet
å gick, kallt var det , men det sket jag i , ville
till graven, när jag komme dit tände jag några ljus satt
med tystnaden och pratade ibland med henne,

min Farfar ligger bredvid, men har inget och säga honom,
så han skiter jag i fullständigt faktiskt.

Ska snart ta och sova men först ville
jag göra en liten uppdatering ..

i morgon jobbar jag, börjar klockan
6 för att förbereda frukosten för gästerna
sen blir det väll lunchen som jag kommer ha hand
om med en annan tjej, så det kommer bli skönt
Ganska stressigt men men :)

nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0