RÄVAR FÖR HELA SLANTEN

Nu ska jag Anna-Lää gå , eller ja gå och gå jag ska rulla runt på mage och sova
eller ja jag ska räkna rävar, och bejbsar, haha den ni, jag är övertrött
börjar jobba kl 8 wunderfullt, just det pratade med världens bästa
JANNIE idag, fan vad jag saknar henne, och hennes dotter har blivit
grymt stor, 2 år , saknar dig älskling, J&A var för alltid sa vi 

och det har varit så 12 år baby 12 år. Jag älskar dig. 
vi borde fan gifta oss, eller något. 
skaffa barn, knulla, eller vad som helst. 
12 år, är tamefan ett jubleum, eller hur det stavas
älskling du ska bli mamma tll vårat barn, 
nej fuck mig jag är övertrött

men jag längtar efter din kissimurra vacker,
å dina latino ögon, grr, vilken chiick, 
GODNATT FFS! DUMBLONDIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0