My Niclas! <3

Oj..... ja idag har jag jobbat, sista dagen, höhö ! :D
imorgon eller ikväll ska jag och niclas börja köra mot sverige,
jag tror han får köra första biten för jag har jobbat sen
kl 7 i morse, så , skönt att åka ibland också, funderar på vilken
väg vi ska köra, kanske genom Mo i Rana, men det är en omväg
men kul, eller så kör vi Kiruna- Luleå, aja får se helt enkelt,
Min baby är så bra på att spela gitarr så han sitter och sjunger
för mig just nu, å jag blir helt till mig, killar som sjunger är ju
så jävla hott, och jag är så jävla snygg jag själv,

vet ni, jag är snart blond igen tror jag,
för jag ser ju så jävla bra ut , ?
men jag vill inte vara blond igen,
men jag kände mig ju självklart snyggast då ?
men min baby bryr sig inte om min hårfärg,
utan han älskar mitt ass, och jag älskar hans ;)
haha fan va kåt jag blev funderar starkt på
att duscha, ska ta med niclas in där, mums,

vi hörs l8er bitches ;)

bara för att jag är självkär så bjuder jag på en bild på mitt ass ;)

Kommentarer
Postat av: alex

Nice rumpa iallafall ;) den skulle man vilja leka med ;) <3

2009-09-03 @ 18:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0