MORGON!

idag lär det inte bli någon  bra dag över huvudtaget,
drömde världens sjukaste dröm i natt, jag var bankrånare,
men jävla bra sådan också, men sjukt att jag drömmer sånt ? 
polisen jagade oss och jag bodde hos en tjejs föräldrar ? 
ja drömmen spårar, sen vaknar jag av att någon stryker mig på 
kinden och jag Flyger 10 meter och skriker allt jag  bara kan,
ser sen att det var min älskade bror och gud vad jag krama han,

och han var jätte arg på mig för att jag drack igår, oops ;D 
men nu har jag och han ätit frukost, och han har åkt ner på stan 
i några timmar, jag kände mig inte fräsch för att gå med så, 

men nu ska jag nog chilla vidare, så hörs vi på en stund 

Puss  <3


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Tack så mycket ;D

2009-08-09 @ 13:13:15
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0