Jag om Kissie

Alla har fördommar mot henne,
men ändå läser ni hennes blogg , varför ? 
jo för att hon provocerar, ni blir galna,
ni förstår inte hon är ju inte sån i verkligheten,
utan hon har en " roll " på nätet så hon tjänar pengar,
vem fan skulle inte göra sånt mot pengar.. ? 
och samma sak med Dessie, visst hon kanske
är en fjortis, men sluta vara så jävla kränkande,
ni är bara ett bunt av avundsjuka läsare
som verkligen önskar att ni var kissie och dessie ? 
fan låt det va å va glad å kommentera något roligt
era bitterfittor ! 

och ni som har " falsksanning " och det,
varför ens orka engagera sig om hur
dom har photoshoppat bilderna, 
och vad som är felet med kroppen.. ? 
Ja folk har verkligen inget liv,  jag ska 
inte påstå att jag har det, men jag blir bara kempe arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0