Jag har stora problem

Tanken denna helg var att jag äntligen skulle njuta av min frihet
alltså ledighet från jobbet, 3 sköna semester veckor i sverige,
jag skulle ta det lungt hos mamma och umgås med Henka! 
men tror ni det blir så eller.. ?


Här har ni anledningarna varför ! 
  • En kärring har sjukskrivit sig på jobbet
    och jag får ta hennes plats
  • jag åker till oslo i morgon på UTBILDNING ! 
  • Jag får en hel månads semester i september! 

Nu kanske någon förstår mig, har jobbat 
Sen förra sommaren utan semester typ, 
eller jo under julen, men det var 1 vecka 
så jag förtjänar fanimej detta..

Aja nu ska mina småsyskons äckliga mormor
droppa dom här för att JAG ska göra mat åt dom.


Puss / Anna-Lee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0