JA JAG ÄR FJOLLA !

Jag älskar denna låt, kanske för att jag lyssnade på den
oavbrytet när det tog slut mellan mig och Marius ?



Även om du skulle skaffat en annan
och om jag skulle skaffat en annan,
så kommer våra minnen alltid vara kvar,
spelar ingen roll hur hårt allt tog på mig,
men våra fina minnen då. ?
sånt går bara inte att sudda ut
jag saknade dig varje dag i ett år
men nu saknar jag dig mindre och mindre för varje dag som går
har jag kommit över dig, för att jag umgås med dig ?
för att du vill ha mig igen , eller ?
vilket inte borde vara så jag borde vara ännu mer kär ?
Men det är jag inte, dom svalnar, jag tror jag har hittat
min lycka, im finally over u .
Marius Kristiansen
tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0