GODMORGON!

Gud vilken natt underbart, låg dock och smsa med
min babe, as länge, satan va full han var haha,
men jag somnade tillslut ! 

Idag är det lördag, och jag funderar starkt på en sak
jag är ju som sagt "nykterist" , har bara varit full 2 gånger
och ikväll tycker alla att jag ska " ta bort min oskuld"
alltså att jag ska festa med dom, och jag funderar
visst det hade varit roligt, men jag tror inte jag vill, 
med tanke på allt som har hänt i mitt liv där
alkohol har varit inblandad, och jag vill verkligen
vara säker på att någon ta hand om mig, men, 

får ju se, nu ska jag iaf kliva upp och äta
eller något ? :S , just fan ,ska tända grillen
Magnus,Niclas,Frej,Benjamin,Sofia,Line
ska komma hit och äta, så vi ska grilla,
men vi hörs later ! PUSSSS!



Kommentarer
Postat av: Maria

Nej det är den inte? I såna fall är det fel på din dator.

2009-08-08 @ 13:02:51
URL: http://marijah.blogg.se/
Postat av: ajda

HEJ, HAR EN FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG, SKULLE VARA JÄTTE GULLIGT OM DU VILLE FÅGA 1 FRÅGA ELLER FLER. DET SKULLE VERKLIGEN BETYDA 1000.OCH FÖRLÅT ATT JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER MEN JAG ORKAR INTE SKRIVA OM NU! Sorry! Hoppas du frågar mig frågor, jag skulle verkligen bli jätte glad, VERKLIGEN.

2009-08-08 @ 13:56:19
URL: http://ajdaalsadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0