FET !

Åh jag sväller , min mage känns som en ballong,
har just kommit hem har varit och ätit Amerikans Pan pizza
med några vänner,otroligt gott måste jag säga...


och angående min kontakt annons, så passade det inte in på någon
vilket är sorgligt nog, jag som är så desperat så jag gör ett nytt försök


jag är en framgångsrik tjej, 20 år och bor i Norge,
men flyttar snart tillbaka till sverige och där kommer jag bosätta mig 
i Luleå eller Piteå, jag vet inte ännu, ska iaf ha en egen lägenhet,
jag är mellan 160-170 cm lång, vilket är en hemlighet..
jag väger mellan 45-60 kg och nej jag är inte tjock någonstans,
jag tränar hockey, spelar inget seriöst nu längre 


hahah fan va fult jag orkar inte med mig själv ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0