Fest!

Fan vad jag taggar fest ikväll har varit på coop och köpt mig några
smirinoff Ice, Skit bra, haha, nej men grejjen den är att jag har typ köpt
6 st eftersom detta kommer bli tredje gången jag blir full i hela mitt liv
och det vore lite onödigt att decka, så jag ska ta det lungt, haha 
ut och dansa på klubben ikväll, fan vad kul, och jag hoppas
Kriss håller sitt ord på att han ska ta hand om mig och se till
att jag kommer hem och dit jag ska , han ska även få låna min bil
och köra den ikväll, och det betyder ju självklart att jag litar på han, 

Aja nu ska jag hem til Mohammed och Björn och dricka, vi hörs babes ;*

Mohammed och Björn mina babes :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0