EN SANNING

Okej , alla killar jag snackar med och träffar, ska spänna sig
och visa upp sina muskler, men jag är inte intresserad, jag vill
ha en kille som är rund och go, inte fet och inte smal, jag vill 
kunna sätta mig i hans knä utan att han går sönder , och grejjen är 
att killar som inte har magrutor är dubbelt så snygga som dom med ,
och jag har hellre en kille med hjärna än en kille utan hjärna
blir så jobbig om jag ska behöva tänka åt han också ? 
så nu har ni hört det också , men när jag förklarar saker för folk
så säger dom " så du gillar feta och smarta killar " ? 

Jag gillar killar som har självrespekt och Som är söta i mina ögon!
Där fick ni svaret! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0