DAGENS GODA GÄRNINGAR

Sitter hemma hos en kompis nu och hon sitter och stirrar
och förstår nästan inte något utav det jag skriver men det 
är väll lika bra, hoppas jag, 

Körde iaf hem till henne för ett bra tag sen, 
köpte glass och saker på vägen till henne
så vi har sett på filmer och bara myst och pratat
känns underbart, sen pratade jag med min svenska
vän Jannie i telefon och hon hjälpte mig att fylla på
mitt halebop kort och Min norska vän Benna lånade
ut en mobil från 90 talet typ, för den har ingen färgskärm
och det finns snake som spel , ingen kamera inget kul alls,
men det är väl lika bra egentligen., iaf så har jag smsat
Min beeijb nu , han blev glad, det blev jag också, 

Nej nu ska vi fortsätta mysa sen blir det nog att
köra och hämta lite folk droppa dom och sen hem
till pappas vattensäng, gud så skönt ska faktiskt 
ta och sova i den i natt.. aja puss å kram yours Anna-Lee


Kommentarer
Postat av: ada

sv: haha ja :) eller inte! xd allt bra?

2009-08-08 @ 00:31:18
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: Hannes

tacos <3



SV: Åh okej :D Hihi tack du! Hoppas också din blir bra ;)

2009-08-08 @ 00:32:48
URL: http://haannees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0