BRÅK BRÅK BRÅK!

Ja när man umgås med mina vänner så är det bara en sak som gäller
BRÅK! , helt allvarligt, dom ska bråka om det minsta lilla, spelar ingen roll
om det handlar om en boll eller ett påstående, utan det blir bråk, och det
slutar alltid med att dom delar upp sig i två grupper, och jag är alltid
den som hamnar i mitten, så jag tog mitt pick och pack från stranden
och drog hem, jag och några bestämde oss för att gå ut och käka idag,
kan bli otroligt gott, och bara umgås med några och inte ett helt gäng,
för det är då bråken uppstår, som idag tex , en tjej kompis börja bråka
med sin kille om en sak, och då blev det genast en stor diskusion
och det är faktiskt inte så att alla tjejer är på tjejen sida utan det var
typ tvärt om, ja herre gud säger jag bara, när ska man växa upp ?

Nu försöker jag få liv i min baby men han svarar inte på msn,
så jag ska väl försöka torka efter en lång härlig dusch,
och sen göra mig klar. vad ska man ha på sig idag då ?




Kommentarer
Postat av: Hannes

varmt här med! dock gillar jag inte stranden :[

hatar alla människor som stirrar och sanden..



skönt att vi ska bygga pool med poolhus och allt!

2009-08-07 @ 14:59:37
URL: http://haannees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0