ARG SOM SATAN

kul kväll va , tror inte det eller ja det börja bra men sen jävlar
då var vi på klubben och drack drinkar skratta och dansa
och så står jag och några och dansar så kommer det
2 äckliga killar och börja dansa med oss och dom börjar
ta på mig, hur jävla normalt är det ? , och jag säger sluta och 
ber dom gå där ifrån tror ni dom lyssnar eller ? NEJ
utan dom fortsätter porrdansa med mig och jag blir så jävla
arg att jag går därifrån till ett bord och sätter mig och dom följer
efter oss ber om ursäkt och vill bjuda på en drink och jag säger
nej tack vi klarar oss, och då säger dom men vadfan efterfest hos oss ju
kan bli mysigt ? och jag säger nej å då tar ena killen tag i min arm och säger
men älskling varför är du så där ? , jo vet ni va jaag gjorde ? SLOG TILL HAN
och då kommer vakt jäveln och tar tag i mig och säger " du har druckit för mycket
du ska nog ta och gå hem " , SATANS BÖG HUVUDEN SÅ ARG JAG ÄR 
nu ska jag dricka lite  å lyssna på skön musik puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0