ALL I HAVE IS YOU!

Har varit hemma hos Christine och spelat kort i mängder med
hennes söta mamma, vi har även ätit goda bullar, och druckit kaffe, 
vi har även snackat en sån jävla massa skit, om killar,kläder och tjejer,
ni anar inte den morsan är en gud, haha jag älskar henne.. 

jag ska snart ta och slå igång en film eftersom jag är skit trött,
och hoppas på att somna innan kl 11, eftersom jag ska upp
vid 7 tiden, och hinna duscha , sminka mig och köra till jobbet,
i morgon kommer det vara en häktisk dag, kanske till och med måste
rycka in och jobba kväll/natt, eftersom semestertid nu är över
och folk i staden har lite å göra på helgerna, å då brukar det 
vara fullt. jämt och ständigt, men men får se annars slutar jag vid 
4 eller något liknande, blir bra blir bra, 


millioner stjerner og du ville ikke forstå
Jag har gett dig chanser men du stack så låt gå,
vi har inget gemensamt längre, inget tillsammans,
finner inget intresse till varför jag ens ska bry mig
om dina känslor när du aldrig gjorde det om mina ?
Marius, det kommer inte bli vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0